Platba a dodanie tovaru

Tovar môžete v súčasnosti zaplatiť týmito spôsobmi:

  • kartou
  • prevodom na náš bankový účet - platba kartou/platobná brána 
  • dobierkou
  • v hotovosti pri osobnom vyzdvihnutí v NC CENTRAL v predajni Potten & Pannen – Staněk, Metodova 6/A, 821 08 Bratislava

 Platba kartou je bezpečná:

  • pri akceptácii platobných kariet 3D-Secure riešenie – najmodernejšiu aplikáciu kartových Asociácií MasterCard a Visa umožňujúce bezpečné platby kartou na internete – PRIPRAVUJEME
  • údaje z vašej platobnej karty zadávate priamo banke
  • nikto z našich zamestnancov nemá prístup k údajom o vašej platobnej karte
  • prenos dát sa uskutočňuje prostredníctvom zabezpečeného protokolu HTTPS, ktorý tieto informácie šifruje

Pokiaľ sa rozhodnete za vybraný tovar/služby využiť k platbe Vašu platobnú kartu, označte druh platobnej karty. Potom budete presmerovaní do našej spracovateľskej banky, ktorá Vás vyzve k zadaniu údajov o karte: číslo platobnej karty, dátum ukončenia platnosti karty, a CVV2/CVC2 – posledné trojčíslie predtlačené na podpisovom prúžku Vašej karty.
Tieto informácie zadávate priamo do platobnej stránky spracovateľskej banky, ktorá zaistí nerozlúštiteľný zakódovaný prenos dát a nám len oznámi výsledok autorizácie a dáva tým pokyn k vybaveniu objednávky. Týmto je odstránená možnosť zneužitia Vašej platobnej karty subjektom, od ktorého si tovar kupujete a voľného prenosu nechránených dát na verejnej počítačovej sieti. O výsledku transakcie ste informovaní e-mailom. Prítomnosť log Verified by Visa kartovej asociácie Visa a MasterCard Secure Code kartovej asociácie MasterCard zaručuje bezpečnú platbu v našom internetovom obchode. Pokiaľ nám banka nepotvrdí platbu Vašou kartou, môže to byť z nasledujúcich dôvodov:

  • údaje o platobnej karte neboli vyplnené správne
  • Vaša karta nemá povolené použitie pre transakcie na internete. V tomto prípade je nutné sa obrátiť na Vašu banku.
  • Na účte nie je dostatok finančných prostriedkov alebo ste už vyčerpali limit pre internetové transakcie.

Bankovým prevodom - proforma (zálohová faktúra)

Pri voľbe platby bankovým prevodom od nás dostanete proformu a variabilný symbol platby, ktorý Vás bude identifikovať. Čiastku prosím preveďte na účet číslo SK7875000000004011661689 vedený v ČSOB, a.s..

V prípade prevodu na náš účet tovar expedujeme až v okamžiku, keď sú peniaze pripísané na náš účet, v praxi počítajte s dvoma až troma pracovnými dňami od okamžiku, kedy ste odoslali peniaze zo svojho účtu.

Tovar na dobierku posielame ihneď podľa nižšie uvedených pravidiel.

Tovar Vám bude zaslaný na dobierku. Platba bude vykonaná u zákazníka. V tomto prípade Vám bude účtované pri kúpe tovaru do 40,- EUR prepravné a balné vo výške 4,- EUR, nad 40,- EUR  hradí náklady spojené s prepravou naša spoločnosť.

Ako tovar expedujeme a dodávame

Po obdržaní objednávky Vám automaticky zasielame e-mail s rekapituláciou objednávky. Pokiaľ je pri niektorom z objednaného tovaru uvedené, že "na externom sklade", budeme Vás informovať o termíne, v akom sme tovar schopní dodať a dohodneme presnú realizáciu Vašej objednávky.

Objednávka je pre obe zmluvné strany záväzná v prípade, že predávajúci zašle kupujúcemu e-mail s potvrdením jeho objednávky. Tovar expedujeme nasledovne:

1) Expedujeme ten istý pracovný deň v prípade, že sú splnené všetky nasledujúce podmienky:

  • všetok objednaný tovar označujeme ako "skladom"
  • objednávka bola vytvorená v pracovný deň do 12:30 hodín
  • objednávka je zaplatená do 11:30 hodín predchádzajúceho pracovného dňa on-line platbou s variabilným symbolom čísla objednávky, alebo je objednaná na dobierku

2) Expedujeme nasledujúci pracovný deň, pokiaľ sú splnené všetky nasledujúce podmienky:

  • všetok objednaný tovar označujeme ako "skladom"
  • objednávka je zaplatená on-line platbou alebo prevodom na účet (v okamžiku, keď sú peniaze pripísané na náš účet) s variabilným symbolom čísla objednávky alebo je objednaná na dobierku

3) Expedujeme podľa dohody (kontaktujeme Vás e-mailom alebo telefonicky, prosím uveďte do poznámky čo preferujete), pokiaľ:

  • niektorý objednaný tovar označujeme ako "na externom sklade"
  • platba za tovar neprebehla v poriadku (chybný variabilný symbol, čiastočná úhrada, zamietnutá transakcia atď.)
  • alebo je zvolená forma osobného vyzdvihnutia a hotovostnej platby pri prevzatí tovaru v predajni Potten & Pannen – Staněk, Metodova 6, Bratislava, tel. 02/ 232 144 694, 907 957 160
  • Tovar je v predajni uložený do 10 dní odo dňa, kedy obdržíte informačný e-mail alebo sms, že si ho môžete vyzdvihnúť.

Dodanie tovaru

Tovar je expedovaný spôsobom, aký si zákazník zvolí pri objednávke, prevažne prostredníctvom kuriéra.

Osobný odber za podmienok uvedených v e-shope je možný pri zvolení varianty „osobné vyzdvihnutie“ v predajni Potten & Pannen – Staněk, Nákupne centrum CENTRAL, Metodova 6, 821 08 Bratislava, tel. 02/321 44 694 a to Pon. - Ned.: 10:00 -21:00.

Vyhradzujeme si právo odmietnuť objednávku, v prípade nemožnosti zaistiť dodávku tovaru. O tejto skutočnosti Vás budeme informovať elektronickou poštou, telefónom alebo faxom.

Prevzatie a reklamácie:

  • pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky – zjavnú chybu (poškodenie obalu) je potrebné ihneď oznámiť. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto vadou bez obavy s následným uplatňovaním prípadnej škody.